våra brister gör oss till människor

en vecka kvar tills josefin fyller 18 år, två veckor kvar tills alla hjärtans dag, tre veckor kvar tills jag fyller 19 år. Jag gillar februari på något sätt, det är en söt månad.

mår fortfarande sämst men det får man leva med, blir hemma imorgon eftersom skiten har satt sig i bihålorna. skolan idag var hård att genomgå men jag klarade det! efter skolan så blev det avskedsmiddag för min kära vän edvin som ska flytta till norge. jag kommer sakna honom, mycket.. sen hockey hos brorsan, och grabbarna svek men det bästa va att djurgården förlora mot modo, modo gör 1-0 i tredje perioden, nittonde minuten, femtionionde sekunden. FAN VAD COOLT! pissa på djurgården..

i helgen blir det att ta det lugnt, imorgon blir det att skissa på något fin som förhoppningsvis ska bli en tatuering till helgen, rå taggad!
nu ska jag krypa till sängs med min fina. godnatt kära vänner


bild från ifredags när vi firade emil och malins 1års dag, med någon slags "parmiddag" eller vad de utomstående kallade det.. just ja, nya linnet som jag har införskaffat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0