fucking 19, värdelöst

det har bara gått en dag sen igår och jag är ett år äldre, 19 år. tekniskt sätt så är jag ju bara en dag äldre från vad jag var igår men man uttrycker sig ju på så sätt att man blivit ett år äldre, av någon konstig anledning.
my day so far, ja vakna till födelsedagssång, frukost på sängen och teckningar från mina mindre syskon. jätte mysigt. sen kom morsan paket, "flytta hemifrån saker" hade hon riktat in sig på. hur ska jag ta det här? jag dricker inte kaffe (fick jätte fina kaffekoppar) och jag hatar att baka (fick baksaker). ska jag ta det som att dom vill bli av med mig eller hade dom bara riktigt kass fantasi tro? jaja, med tanke på att jag inte önskade mig ett smack så är jag glad för det jag har fått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0